ZERBITZUAK

GOIZEKO ZAINTZA

HIZKUNTZA ESKOLA OFIZIALA

EOIDNA

Azkeneko urte hauetan Ikastolako ikasleek Hizkuntza Eskola Ofizialeko Euskara nahiz Ingelesa titulu ofizialak lortzeko aukera dute azterketak egitera inora joan beharrik izan gabe. Izan ere, Nafarroako ikastetxeei Nafarroako Urrutiko Hizkuntza Eskola Ofizialaren kide izateko aukera luzatu zitzaien ,eta Ikastolak eskaintza hori onartzea erabaki zuen. Hori dela eta, DBHko 4. mailako ikasleek aukera dute Urrutiko Hizkuntza Eskolako ikasle izan eta Euskara zein Ingeleseko titulua erdiesteko.

Norberaren esku geratzen da, beraz, ikastolak eskaintzen duen aukera hori aprobetxatzea edo ez.

EUSKARA

Euskarari dagokionez, DBHko 4. mailan, B2 ( Maila aurreratua 2) agiria lortzeko aukera dute.

Agiri hauek lortzen laguntzeko, Nafar Gobernutik ikastetxeetara eskaintzen den Solaskide egitasmoan parte hartzen dugu. Programa honetan, astean behin kanpotik datorren aditu batekin mintzamena lantzen da. Txandaka gela erdiak Solaskideen parte hartzen du eta beste erdiak ulermena eta idazmena lantzen du.

INGELESA

Ingelesari dagokionez, DBHko 4.mailan, B1 (Tarteko Maila) agiria lortzeko aukera dute.

Agiri hauek lortzen laguntzeko, ordutegi lektiboaren barruan, saio berezi bat eskainiko zaie azterketa egingo duten ikasleei.

2.019-2.020 ikasturtea. Dena prest!